Willkommen auf meiner Seite

ich zeige euch meine kreative Seite, ich hoffe, es gefällt und inspiriert euch...

ich liebe Kommentare von euch!!!!!

wenn euch etwas gefällt, schreibt es mir... auch konstruktive Kritik ist willkommen

alles Liebe wünsche ich !!!

Mittwoch, 27. Oktober 2010

yipee box 4 ist fertig!!!! und damit wieder etwas geschafft auf meiner to-do-....

...liste...klasse, so etwas befreit mich immer...

und hier ist sie nun Box 4:


ich hoffe auch die wird der empfängerin gefallen, natürlich auch der inhalt....grins... na ich bin gespannt...

natürlich passt auch sie wieder zu einigen challenges...:
wild orchid challenge - pastels
totally gorjuss - sparkle
sweet stampin challenge blog - anything-but-card
stamps fun-creativity - madchenhaft-girlie
southern girls challenge - glitter-it-up
papertake weekly - sparkly-bright
marks finest papers 
inky impressions challenges
creative card crew - lets-punch-it
craft your passion challenges --add-glitter-sparkles
charisma cardz - vintage
a spoon full of sugar challenge - lets-get-punchy
a pocket full of posies challenges - champagne-roses

Kommentare:

  1. ohhhhhhh was für ein süßer und lieber spruch auf einer bezaubernden box!!!! ganz ganz zauberhaft liebes knuddeltier!!!

    AntwortenLöschen
  2. lovely pink box sweet image on it to.
    byebye,Lean

    AntwortenLöschen
  3. Beautiful box! Thanks for joining us at Craft Your Passion this week.

    AntwortenLöschen
  4. wow Patty this is really fab! Thanks for joining in this week at Charisma! Gemma :)

    AntwortenLöschen
  5. This is a beautiful Vintage creation. Thank you for playing with Charisma this week.
    xx Vee

    AntwortenLöschen
  6. Wonderful little treasure box, love the image and sentiment!
    Thanks for playing with Speedy's Friends!

    AntwortenLöschen
  7. Wonderful box - love those scrolls! Thanks for playing with Speedy's Friends!

    AntwortenLöschen
  8. Great work with this fabulous vintage image, Patty!!

    Thank you so much for sharing it with the Friends of Speedy the Cat in this week's die cut/punch challenge!!

    AntwortenLöschen
  9. Really pretty box, fab image & great ribbon!
    Thank you for joining us at Craft Your Passion this week! Good Luck! Hugs Shell xx

    AntwortenLöschen
  10. So beautiful and I adore those colours!

    Thx for joining us at Totally Gorjuss and totally hope you can join us for our next challenge!

    AntwortenLöschen
  11. I Love, love, love those glittery flourishes!Thanks for joining Southern girls latest challenge. Have a great weekend,Julie.x

    AntwortenLöschen
  12. Absolutely fabulous & I love the colours its sooo pretty.
    Thankyou for joining us at Sweet Stampin'

    Hugs Vicky xx

    AntwortenLöschen
  13. Wow awesome entry for the Challenge! Just beautiful!:) Thanks for joining us at Southern Girls

    Hugz

    Deb

    AntwortenLöschen
  14. Lovely box you've made :) Thank you so much for playing with us at Wild Orchid Crafts ♥

    AntwortenLöschen
  15. Look at all the glitter! Great job! Thanks for joining us at Southern Girls!
    xxAutumn

    AntwortenLöschen