Willkommen auf meiner Seite

ich zeige euch meine kreative Seite, ich hoffe, es gefällt und inspiriert euch...

ich liebe Kommentare von euch!!!!!

wenn euch etwas gefällt, schreibt es mir... auch konstruktive Kritik ist willkommen

alles Liebe wünsche ich !!!

Dienstag, 13. Dezember 2011

und weil ich es wissen will nochmal ein fast ganz weiße....





ich finde sie klasse, nachdem ich dem engelchen einen mund gezeichnet hab , stört mich die tilda auch nicht mehr, lach und so langsam finde ich weiß toll, lach

passt auch zu folgenden challenges:
christmas cards all year round
case study challenge
picture and scrap
card makin mamas
by the cute and girly
crafty anns challengeblog  glitter/present(star)/Ribbon or bow or both
fresh brewed designs
my time to craft challenge
creative card crew
raise the bar challenge
abc christmas challenge
crafty creations challenges
aud sentiments challengeblog
belli challenge
cupcake craft challenges
crafty boots challenges
simply magnolia
alphabet challengeblog
bastelmuehle
cute card thursday
shellys imagesblog.

Kommentare:

  1. Its a sweety this card ..it looks like you are having a card factory...or do you have some help from some elfs...lol....
    byeeeeeeee,Lean

    AntwortenLöschen
  2. Die ist sehr schön gefällt mir auch besonders

    AntwortenLöschen
  3. Gorgeous :)
    Lots of sparkly wonderfulness :)
    Thanks for joining this week at Cupcake and good luck x

    AntwortenLöschen
  4. Wow, what beautiful, shimmery paper! Thanks for the extra photos, you can really see the gorgeous color up close! Your card is a wonderful CASE of Amy's! So glad to have you playing along with us this week at CASE Study!

    AntwortenLöschen
  5. Awww how sweet is this??! Thank you for playing CASE Study with us :)

    AntwortenLöschen
  6. hammer weiße karte
    super gemacht
    liebe grüße aus tirol
    brigitte

    AntwortenLöschen
  7. Fabulous card!

    Thank you for sharing with us at Alphabet for our "White Christmas" challenge

    Hope you will join us again x

    AntwortenLöschen
  8. hvor er den bare smuk

    100000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring

    klemmm

    AntwortenLöschen
  9. Die ist wunderschön geworden. Weiss ist immer ein Hit und sieht so festlich aus!

    AntwortenLöschen
  10. Wunderschönes Werk! Weiss ist so wieso eine ganz tolle Farbe und so festlich! Mir gefällt die Karte sehr gut!

    AntwortenLöschen
  11. Weiß ist toll - die Karte gefällt mir sehr gut - nur der Mund bei der kleinen Tilda ... liebe Patty, das geht gaaaaaaaaaaar nicht.

    Dir liebe Grüße
    Silvia

    AntwortenLöschen
  12. Absolutely wonderful! Thank you for joining us at Crafty Ann's
    Ann x

    AntwortenLöschen
  13. sehr schöne karte ich mag auch weisse karten
    aber bin immer am versuchen dass sie auch schön aussehen.
    lg
    ingrid

    AntwortenLöschen
  14. Beautiful card!
    Many thanks for joining in the Cute Card Thursday Challenge this week!
    have a fabulous, crafty day, Debxx

    AntwortenLöschen
  15. this is super sweet.....thanks for joining us at CASE...hope you have a wonderful day!

    enjoy *~*

    AntwortenLöschen
  16. Gorgeous card, so many lovely details, thanks for joining us at Crafty Ann's
    Claire xx

    AntwortenLöschen
  17. Very cute card! Thank you for taking part in MTTC's Vintage Christmas challenge xx

    AntwortenLöschen
  18. a beautiful holiday creation! thanks for joining in our challenge at AUD Sentiments :) Gemma

    AntwortenLöschen
  19. So adorable, beautiful details! Thanks for playing at Aud Sentiments!

    AntwortenLöschen
  20. Love your card card, thanks for joining us at Ccc xx Jan

    AntwortenLöschen
  21. You've incorporated so many wonderful details on to your card. Thanks so much for taking time out of your busy holiday season to share your creativity with us for our Winter Holiday sentiment challenge at Aud Sentiments!

    AntwortenLöschen
  22. Perfect card and thanks for sharing. Thanks for taking part in Crafty Ann's Challenge this fortnight and best of luck. We hope to see you back again very soon. Best wishes, Kym, Crafty Ann's Design Team xxx PS Wishing you and your family a Happy Christmas and all the very best for 2012

    AntwortenLöschen
  23. Love all your white on white layers and texture with the pop of color! Thanks for sharing over at CASE Study -- I'm honored!

    AntwortenLöschen
  24. patty you have been busy. lots of lovely xmas cards. thanks for joining us @ CCAYR. x

    AntwortenLöschen
  25. Gorgeous sparkly card. Thanks for joining us at Cupcakes. keeley

    AntwortenLöschen
  26. Beautiful card! Thanks for playing at Alphabet Challenge Blog.

    AntwortenLöschen
  27. Very pretty card.
    Merry Christmas from Fresh Brewed Crew..

    :) Gale

    AntwortenLöschen
  28. All of the excitement of the past week or so has put me well behind, sorry. I hope that you had a wonderful Christmas and I would like to wish you and your family a very happy New Year.

    Thank you for entering this Crafty Boots Challenge.

    Dionne

    AntwortenLöschen