Willkommen auf meiner Seite

ich zeige euch meine kreative Seite, ich hoffe, es gefällt und inspiriert euch...

ich liebe Kommentare von euch!!!!!

wenn euch etwas gefällt, schreibt es mir... auch konstruktive Kritik ist willkommen

alles Liebe wünsche ich !!!

Montag, 17. März 2014

für eine forumsfreundin zum geburtstag


stempelverpackung außen


stempelverpackung innen


komplettes set, stempelverpackung mit whimsy-stempel, notizblock, charms und karte

passt zur challenge von:
the shabby tea room
Crafting by Designs
Pennys
QKR Stampede
Sister Act
613 Avenue Create
LEJ Designs
Crafty Hazelnuts Patterned Paper Challenge

Kommentare:

  1. Thank you so much for joining my Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge for March with your delightful crafting - hope to see you again soon. x

    AntwortenLöschen
  2. A lovely creation. Thanks for sharing with us at Penny's Paper-Crafty Challenges and good luck.
    Mags
    x

    AntwortenLöschen
  3. Such beautiful work. Thanks for joining us this week for "Anything Goes." Good Luck.
    Karal DT for QKR Stampede
    My Blog: Karals Creative Corner

    AntwortenLöschen
  4. What a beautiful set! I love the color combination and the gorgeous dies too. Thanks for playing in our neighborhood at 613 Avenue Create!
    Kathi
    Co-Owner/DT Coordinator

    AntwortenLöschen