Willkommen auf meiner Seite

ich zeige euch meine kreative Seite, ich hoffe, es gefällt und inspiriert euch...

ich liebe Kommentare von euch!!!!!

wenn euch etwas gefällt, schreibt es mir... auch konstruktive Kritik ist willkommen

alles Liebe wünsche ich !!!

Donnerstag, 9. Juni 2016

mein gastdesignerbeitrag zur hanna& friends - challenge schmetterlinge


ihr findet sie....hier

euch einen tollen tag wünsche, patty

passt auch zu folgenden challenges

7 kids challengeblog
crafty creations flowers, image, summer theme
carabbie moments of craft
decorate to celebrate
fab n funky challenges
inspiration destination
the crafty addicts
everybody-art-challenge
lemon short bread challenge
stamp art papel

Kommentare:

  1. What a beautiful project, i adore the butterflies!! Thank you for taking part in the crafty addicts challenge
    http://thecraftyaddicts.blogspot.co.uk/
    summertime challenge. Good luck

    AntwortenLöschen
  2. Gosh, that is so sparkly and gorgeous! Love that butterfly frame and the beautiful embossed paper. Such a pretty card design. Thanks so much for joining in the fun with our 'Favourite Colour Combo' challenge at Fab 'n' Funky this week. Love your colour choices! Hugs, Wends x Fab 'n' Funky DT

    AntwortenLöschen
  3. very beautiful card. I love the border. Thanks for joining us at Inspiration Destination. I hope to see you again on the next challenge! Good luck!!! Patricia

    AntwortenLöschen
  4. So pretty. Clean and elegant. Love the die-cut frame. Thank you for joining us at Creative Moments. :)

    - SP (Design Team)

    AntwortenLöschen
  5. So beautiful. Love the butterflies. Thanks for playing at Lemon Shortbread and good luck. Hope to see you back later today for a new challenge. Bettina DT Member Lemon Shortbread xx

    AntwortenLöschen